Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Μαθε γιατι δεν πουλας!Δεν πουλάτε γιατί Δεν λύνετε Προβλήματα – και τι πρέπει να κάνετε?


http://ergasia-spiti.blogspot.com />


Κανείς δεν θα σας δώσει χρήματα για κάτι που ΜΠΟΡΕΙΤΕ να κάνετε! Ούτε θα σας δώσει χρήματα για κάποια σπουδαία ικανότητα που διαθέτετε ή επειδή είσαστε καλός σε αυτό που κάνετε και βεβαίως ούτε επειδή είσαστε «καλό παιδί».
Όπως αναφέρει ο σπουδαίος Μαρκετίστας από το Ισραήλ Dov Gordon, οι πραγματικοί λόγοι που οι άνθρωποι θα σας δώσουν τα χρήματα τους είναι δύο: Για να διώξουν ένα ΠΡΟΒΛΗΜΑ που έχουν και ΔΕΝ το θέλουν – ή για να βρουν μια ΛΥΣΗ που θέλουν και ΔΕΝ την έχουν! (διαβάστε το ξανά)Ποιο απλά – ο μοναδικός πραγματικός λόγος που οι άνθρωποι θα σας δώσουν τα χρήματα τους είναι γιατί έχουν κάποιο πρόβλημα και θεωρούν ότι εσείς μπορείτε να το λύσετε!
Τα πάντα ξεκινούν με ένα πρόβλημα. Τα προβλήματα τραβούν το ενδιαφέρον. Οι πελάτες έχουν προβλήματα (όλοι μας έχουμε). Εάν θέλετε να τραβήξετε το ενδιαφέρον τους, δεν αρκεί να μιλάτε για λύσεις. Το να μιλάτε για λύσεις είναι βαρετό. Όλοι αυτό κάνουν. Οι λύσεις δεν τραβούν το ενδιαφέρον. Τα προβλήματα τραβούν το ενδιαφέρον!Γι’ αυτό χρειάζεται να γίνετε εντελώς ξεκάθαροι (σαν το γάργαρο νερό) στο Πρόβλημα το οποίο λύνετε – πολύ πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαφήμιση ή καμπάνια Μάρκετινγκ.
Μιλήστε για ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όπως το αντιλαμβάνεται ο πελάτης σας. Μόνο έτσι θα τραβήξετε το ενδιαφέρον του. Το Συγκεκριμένο Πρόβλημα είναι το ΞΕΚΑΘΑΡΟ Πρόβλημα που αποφασίζετε να λύσετε για την Συγκεκριμένη αγορά που απευθύνεστε.
Αυτό που θέλετε είναι οι πελάτες σας να δουν το μήνυμα σας και να σκεφτούν “Αυτοί εδώ με καταλαβαίνουν – μιλάνε για εμένα – έχω ακριβώς αυτό το πρόβλημα”.
Τώρα, για να γίνετε ξεκάθαροι στο συγκεκριμένο πρόβλημα που λύνετε, υπάρχουν 2 Βήματα που προσωπικά ακολουθώ:ΒΗΜΑ 1ο Γράψτε τη Λύση σας
Ποια Λύση προσφέρετε στους ανθρώπους; Για παράδειγμα, προσωπικά παρέχω στους ανθρώπους (και ειδικότερα στους Ελευθέρους επαγγελματίες και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις) τη Λύση: “Ανάπτυξη Βήμα-προς-Βήμα μιας Στρατηγικής Μάρκετινγκ Προσέλκυσης Πελατών”. Εσείς ποια ΛΥΣΗ παρέχετε; Σημειώστε το!
ΒΗΜΑ 2ο Καθορίστε το Συγκεκριμένο Πρόβλημα
Στο Βήμα αυτό θα διατυπώσετε τη Λύση που μόλις γράψατε ως ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Για παράδειγμα, στην δική μου περίπτωση το Πρόβλημα είναι: “Οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες ΔΕΝ γνωρίζουν τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν και ΠΩΣ θα αναπτύξουν μια Στρατηγική Μάρκετινγκ για την Προσέλκυση περισσότερων πελατών στην επιχείρηση τους”.Ένα παράδειγμα που θα σας βοηθήσει είναι το εξής: Μια ενυδατική κρέμα δίνει τη Λύση της ενυδάτωσης στο δέρμα. Το Πρόβλημα εδώ είναι η αφ-υδάτωση του δέρματος. Μια Αισθητικός δίνει τη Λύση του περιποιημένου προσώπου και του αισθήματος της ελκυστικότητας. Το Πρόβλημα εδώ είναι η μη-περιποίηση του εαυτού μας (επειδή ίσως είμαστε πολυάσχολοι) και τα αίσθημα της απόρριψης όταν δεν είμαστε όμορφοι.Η σειρά σας τώρα. Μετατρέψτε τη Λύση που γράψατε σε Πρόβλημα.Το καταλαβαίνω ότι επιχείρηση σας μπορεί να λύνει πολλά προβλήματα και όχι μόνο ένα. Προτείνω όμως να επιλέξετε ένα και μοναδικό για αρχή και να επικεντρωθείτε εκεί.
Προσδιορίζοντας το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ – μπορείτε να φτιάξετε δυνατά μηνύματα και μια εξαιρετική ΗΘΙΚΗ ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ – που όταν οι υποψήφιοι πελάτες σας έρθουν σε επαφή θα θεωρήσουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνετε – είσαστε στο μυαλό τους – και θα σας δώσουν καταρχήν τον χρόνο τους. Εξάλλου αυτό θέλετε για αρχή.
Πηγη: ganodermaclub
work at home

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Θα πρέπει να προσθέτουμε αξία στο διαδίκτυο, και μέρος αυτής είναι και ενα τόσο επίκαιρο και ενδιαφέρων αρθρο.
    Μεγάλο άρθρο, ευχαριστώ για τη μετοχή!
    votana-giatrosofia-aftoanosa

    ΑπάντησηΔιαγραφή